21 Ağustos 2009 Cuma

Gaza Geldim Efenim















Dün uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşımla buluştum. Detayları anlatmayacağım tabii ki korkmayın, neyse efendim akşam eve dönmek üzereyiz malum maçlar başlayacak bu arkadaşıma "ulan gel bi iddaa yapak" dememle başladı her şey. Uzun süredir elimi sürmediğim bu para kazandırgacı bir an da beynime vurdu. Gittik 5-10 dk.'lık bir süreçte yaklaşık olarak çıkardığımız 10 maçtan 6'sını 5'er TL olmak üzere yatırdık. (Yatırırken başımıza gelen bir olay hakkında ileride bir yazım daha olacak.)

Maçları izlemek üzere eve gittikten sonra, bir yandan bizim maçları takip ediyorum, bir yandan da oynadıklarımızı. Neyse dedim bizim maçları izleyeyimde bitince oynadıklarımızı takip ederim. Bizim maçlardan kasıtta Sivas, Fenerbahçe ve Galatasaray maçı o ara Trabzonspor'un maçı bitmişti. Oynadığım kuponda bu 3 takım da vardı ve onların başarıyla tutturduktan sonra diğer maçlara bir bakayım dedim. Bir de ne göreyim bizim öylesine yaptığımız kupon gümbür gümbür gidiyor. Lazio 3'ledi handikapı aldık, Valencia 3'ledi maçı aldık, Fenerbahçe ile Galatasaray'dan da handikapı aldık, Sivas maçını maalesef Shaktar'a vermiştik onuda aldık. Geriye bir Fulham maçı kalmıştı ve o da handikaptı. Onunda 3-1 kazanması ile onuda aldık, övünmek gibi olmasın 5e 153'lük bir oranla hani güzelde bir para kazandık.

Neden bu yazıyı yazdın diyen çıkabilir, kıssadan maksadımızı açıklayalım ve yazımızı bitirelim o zaman. Artık fırsat buldukça iddaa'ya dair kendi kuponlarımı sizlerle paylaşmaya çalışacağım, oynamak size kalmış. Bol kazançlar efenim...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails