28 Mayıs 2010 Cuma

Bir Organizasyona Daha El Sallarken

Bayağıdır bir şeyler karalayamıyorum, malum sınav haftasındayız tutuştuk biraz. EURO 2016'nın karar günü vesilesiyle fırsat bulmuşken bir şeyler de karalarız dedim sabahtan. Sevinçli bir haberi yazmayı o kadar çok istiyordum ki  burada ama ne yazık ki yine olmadı.

Fransa düzenleyecek bu organizasyonu. Sırf şu organizasyon için onların düzenlediği logo ve bizim düzenlediğimiz logoları kıyaslasak bile bizim hakettiğimiz yadsınamaz bir gerçek. Ama Avrupa'da bu işler farklı ilerliyor işte ne yaparsın.

- EURO 2016 için verilen stad, ulaşım vs. teminatlar organizasyonu alamadığımız için iptal olursa işte o zaman yazık olur. Bu organizasyonu kaybetmekten daha çok zarar verir bize.

- Platini'ye en güzel ayarı Şenes Erzik: "Böyle bir sonuç UEFA başkanı için iyi bir sonuç değil." diyerek verdi.

- Platini'yi yaptığı kıyaklardan dolayı suçlayanlar Şenes Erzik'in pasif kaldığını söyleyerek aslında ondan da Platini'nin yaptıklarını istedi. Ne kadar tutarlısınız?

- Ve twitterdan yıllardır Platini'nin sözleriyle alıntı yapanlara "günün kapağı" Ortega blogdan geldi: 
"Platini'ye şu an küfürler savunanları görüyorum. Hayırdır? Daha düne kadar ondan yaptığınız alıntılarla süslüyordunuz tweetlerinizi."

- Evet Platini'ye ben de sövüyorum. Ama benim bu hakkım var, alıntılar yapmamıştım hiç ondan. :)

Ve şimdi yapılacak tek şey var ülke için. Bu organizasyon için verilen tüm sözlerin yerine getirilmesi. Sonrası mı? Sonrasını klişe bir sözümüzle açıklayalım. "Önümüzdeki maçlara bakacağız."

2 yorum:

TribunselSevda dedi ki...

Benim açıkçası beklediğim bir sonuçtu...bunların arkasında siyasi olaylar var..bu arada blog sayfamın ismi değişti...http://tribunselsevda.blogspot.com/

Oxoskva dedi ki...

Biz de bekliyorduk böyle bir kararı ama hani umutlanmamıştık desek yalan olur. Bazı şeyler çok umutlandırmıştı bile diyebiliriz hatta.

Şu da bir gerçek ki lobi çalışmaları olmasaydı ve Platini şu an UEFA başkanı olmasaydı bu organizasyon bizim olacaktı.

Related Posts with Thumbnails